Ga naar vorige pagina

Aanmeldproces

LET OP: De aanmeldingen voor DDW 2019 zijn geopend vanaf maandag 1 April
Stap 1

Creëer een DDF-account. Zorg ervoor dat je dit profiel zo volledig mogelijk invult, want hoe meer we weten over jou als design professional, hoe beter we voor jou relevante connecties kunnen leggen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pers, mogelijke opdrachtgevers en partners.

Met dit DDF-account kun je vervolgens je project aanmelden voor deelname aan DDW 2019. Binnen vier weken ontvang je een reactie van de selectiecommissie.

Let op: De selectiecommissie neemt geen aanmeldingen in behandeling die enkel per e-mail zijn ingezonden.

Stap 2

Als jouw DDW19 project is goedgekeurd ontvang je een e-mail met meer informatie over hoe je je locatie door kan geven. Heb je al een locatie? Geef dit dan door via je ‘DDF-account’ omgeving. Heb je nog geen locatie? Dan kun je in deze fase de Community & Programme Managers om locatie-advies vragen.

Wanneer we de locatie weten waar je evenement gaat plaatsvinden wordt het tijd de relevante content en praktische informatie over jouw evenement te uploaden. Je ontvangt een email met meer informatie over hoe je dit doet. De deadline voor het uploaden van jouw content op ddw.nl is donderdag 1 augustus 2019.

Stap 3

Je ontvangt per e-mail een factuur voor de deelnamekosten en een betaallink waarmee je deze deelnamekosten kunt voldoen.

Let op: Jouw inschrijving wordt pas definitief, zodra we de betaling hebben ontvangen.