Ga naar vorige pagina

ABN AMRO

Ontwerpen voor de toekomst: dat is waar Dutch Design Week om draait. Een missie waar ABN AMRO als trotse hoofdsponsor vierkant achter staat.

Als ondernemende bank zien we kansen in ambitie, samenwerking en innovatie, en verbinden we ons graag aan de ontwerpwereld, een belangrijke motor van de Nederlandse economie. Voor gedreven designtalenten organiseren we de masterclass Driving Dutch Design. Een traject van tien maanden, waarin we de ontwerpers op weg helpen naar het ondernemerschap. De campagne ‘Echte drive is niet te stoppen’ is een ode aan deze vormgevers van morgen.

Driving Dutch Design: Bouke Bruins

Driving Dutch Design (DDD) helpt jong designtalent op weg als ondernemer. Bouke Bruins is dit jaar één van deze ‘drivers’. Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven van 20 t/m 28 oktober presenteert hij zijn werk samen met de rest van zijn lichting in het Klokgebouw. De zelfbenoemde Boyscout Designer gebruikt de buitenwereld als canvas en vertelt over volwassen worden als ontwerpend ondernemer. Lees het volledige interview met Bouke in het online DDW Magazine

Driver Mieke van den Hout

Driving Dutch Design (DDD) helpt jong designtalent op weg als ondernemer. Mieke van den Hout is dit jaar één van deze ‘drivers’. Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven van 20 t/m 28 oktober presenteert ze haar werk samen met de rest van haar lichting in het Klokgebouw. “Soms denken mensen dat plezier de enige reden is waarom ik designer ben. ‘Lekker knutselen’. Nee, het is gewoon keihard werken.” Lees het volledige interview met Mieke in het online DDW Magazine!

Drivers Staalslagerij

Driving Dutch Design (DDD) helpt jong designtalent op weg als ondernemer. Het trio achter Staalslagerij is dit jaar één van deze ‘drivers’. Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven van 20 t/m 28 oktober presenteert het Rotterdamse drietal hun werk samen met de rest van de DDD 2018-lichting in het Klokgebouw. Staalslagers Joost Dingemans (1989) en Titus Wybenga (1990) vertellen over wat hen drijft en hoe ze dromen van een “collectief laboratorium” in de Maasstad. Lees het volledige interview met Staalslagerij in het online DDW Magazine!

Magazine

Driving Dutch Design: Bouke Bruins

03 Oct, 2018
ABN AMRO Partner
Driving Dutch Design (DDD) helpt jong designtalent op weg als ondernemer. Bouke Bruins is dit jaar één van deze ‘drivers’. Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven van 20 t/m 28 oktober presenteert hij zijn werk samen met de rest van zijn lichting in het Klokgebouw. De zelfbenoemde Boyscout Designer gebruikt de buitenwereld als canvas en vertelt over volwassen worden als ontwerpend ondernemer.
Magazine

Driving Dutch Design: Close-up Mieke van den Hout

03 Oct, 2018
ABN AMRO Partner
Driving Dutch Design (DDD) helpt jong designtalent op weg als ondernemer. Mieke van den Hout is dit jaar één van deze ‘drivers’. Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven van 20 t/m 28 oktober presenteert ze haar werk samen met de rest van haar lichting in het Klokgebouw. “Soms denken mensen dat plezier de enige reden is waarom ik designer ben. ‘Lekker knutselen’. Nee, het is gewoon keihard werken.”
Magazine

Driving Dutch Design: Close-up Staalslagerij

03 Oct, 2018
ABN AMRO Partner
Driving Dutch Design (DDD) helpt jong designtalent op weg als ondernemer. Het trio achter Staalslagerij is dit jaar één van deze ‘drivers’. Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven van 20 t/m 28 oktober presenteert het Rotterdamse drietal hun werk samen met de rest van de DDD 2018-lichting in het Klokgebouw. Staalslagers Joost Dingemans (1989) en Titus Wybenga (1990) vertellen over wat hen drijft en hoe ze dromen van een “collectief laboratorium” in de Maasstad.