Zoek in programma

en of
en of
en of
tot

What’s in it for you?

01

Foto © Sjoerd Eickmans

  • Als deelnemer ben je onderdeel van de (inter)nationale DDW desingcommunity;
  • DDW zorgt voor de overkoepelende organisatie, promotie en communicatie van het gehele evenement;
  • DDW zorgt voor bewegwijzering en routing;
  • DDW zorgt voor persberichten, beheert het DDW perscentrum;
  • als deelnemer krijg je een login-code voor DDW CMS om teksten en foto’s te uploaden;
  • je krijgt een eigen DDW webpagina om de presentatie aan te kondigen;
  • er worden netwerkmogelijkheden gecreëerd om contacten te leggen met het bedrijfsleven tijdens DDW;
  • DDW genereert 200.000 bezoekers;
  • voorafgaand aan DDW krijg je de mogelijkheid tot het bezoeken van vier deelnemersbijeenkomsten waar je een goed en uitgebreid netwerk op kunt bouwen;
  • DDW genereert veel (inter)nationale media aandacht van o.a. de grote landelijke dagbladen zoals de Volkskrant en NRC Handelsblad en tijdschriften als Bright, DAMn, Metropolis M, Wallpaper en Elle Wonen;
  • media partners 2012 zijn de Volkskrant, Eigen Huis & Interieur, FRAME, Items, Bright en Dezeen.